English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

3 Şubat 2013 Pazar

Ankara Dışkapı Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ankara Dışkapı Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma adres telefon numaraları iletişim bilgileri Ankara Dışkapı Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tahlil sonuçları ve Hastane randevu almak gibi bilgilere ulaşabilirsiniz...
 Aşağıdaki Bağlantılara Tıklayınız
 
Ankara Dışkapı Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Almak için tıkla
Ankara Dışkapı Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tahlil sonucu almak için tıkla
 
Adres:T.C. S.B. Ankara Çocuk Sağlığı ve Hasatalıkları Hematoloji Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Ziraat Mah. İrfan Baştuğ Cad. Kurtdereli Sk. No:10 Dışkapı - ANKARA Tel: 0 312 596 96 00 Faks: 0 312 347 23 30 E-Posta: info@ankaracocuk.gov.tr
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder