English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

29 Ocak 2013 Salı

GaziAntep elektrik faturasi sorgulama

Gaziantep Elektrik faturası sorgulama

Gazi Antep elektrik faturası borcu sorgulama,Gazi antep  elektrik faturası borç durumu sorgula,Gaziantep elektrik borcum ne kadar, Gaziantep  elektrik borcu öğrenme,Gibi elektrik borcu sorgulamanızı Aşağıdaki işlemleri takip ederek sorgulama yapabilirsiniz...

GaziAntep  Elektrik Fatura sorgulama işlemleri için Aşağıdaki Bağlantıyı Tıklayınız

Fatura sorgulama işlemi için TIKLAYINIZ


7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gaziantep Sorgulama Link Adresine Tıkladıktan sonra Tedaşın sayfası açılacak Abone Borç Sorgulamada aradığınız il bulunmasa Solda Aşağıda Dağıtım Şirketlerine tıklayınız Sorgulama Yapmak istediğiniz ili bularak orayı tıkladıktan sonra sorgulamanızı yapabilirsiniz..

      Sil
  2. Sayın Ahmet bey Gaziantep Sorgulama Link Adresine Tıkladıktan sonra Tedaşın sayfası açılacak Abone Borç Sorgulamada aradığınız il bulunmasa Solda Aşağıda Dağıtım Şirketlerine tıklayınız Sorgulama Yapmak istediğiniz ili bularak orayı tıkladıktan sonra sorgulamanızı yapabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  3. hasan mal mısın gir kendin bak oluyor mu olmuyor diye amk işiniz gücünüz işe yokuşa sürmek tedaş gibi bir firma düzgün bir site yapamıyorsa sitesinin de tedaşın da dağıtım şirketlerinin de amk

    YanıtlaSil
  4. Ersin Yarbay kardeşim ayıp olmuyor mu Senin için Girdim baktım ben bu sitede elimden geldiğince bılgiler paylaşmak tayım Malüm Bilir misin artık. Tedaş diye bir şey kalmadı kendi bünyesinde sadece 21 tane il kaldı tahminim..özelleştiği için Bazı şirketler aldığı ilin elektrik sorgulamasını yaptırmıyor buna malesef gazi antepte eklenmıs özellikle baktım önceden böyle deyildi Ama bir Alternatifte var internet bankacılığı yada kredi kartı kulanıyor san ordan da sorgulama yapar işine gelirse ödeme yapabilirsiniz ben bir kaç kere ödeme yaptım internet bankacığı aracılığıyla sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. ÖZELLEŞTİ DİYE ESİRİ OLDUK AMk.NE GÜNLERE KALDIK YA Bİ FATURA SORGULATAMIYORUZ EVİ YAPTIRALI 3 AY OLDU 3 AY ABONELİĞE 1.700 TL FATURA GELMİŞ GİRİPTE BAKAMIYORUZ Kİ NE NASIL DİYE VAR MI BÖYLE BİRŞEY

    YanıtlaSil